fredag 12. oktober 2012



Fana med en ny vri.......


Da har jeg begynt på et prosjekt til meg selv :) Nemlig en Fana jakke, denne modellen er kort men får se etterhvert hvordan den blir. Tenkte å prøve å strikke bolen litt lengere enn oppskriften.
Ble så inspirert da jeg så dette bildet......

 
Som er hentet fra ei strikkebok som kommer ut sommeren 2013. Laget av Sidsel J. Høivik og som heter "Lekre masker og lekne sting".
Meeen jeg hadde ikke tid å vente på den, så jeg fant ei oppskrift på nettet på Fana bolero som jeg nå prøver meg på.
 
 
Jeg strikker den i mørk grå og hvit, så har jeg litt søvtråd innimellom for og pynte den opp litt :) Kommer ikke så godt frem på bildet. Strikker den i Alpakka fra Sandnes.
 
 
Begynner med armene denne gangen, fordi det er det værste jeg vet å strikke....så kanskje den blir ferdig en gang :-P
 
 
 Fant oppskrift her.
 
 

Ha ei super helg alle sammen.

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar